MODI to modułowy zestaw robotyki, zaprojektowany przez specjalistów LUXROBO. Proponujemy dwa zestawy modułów: Zestaw Eksperta i Zestaw Projektanta. Każdy zestaw zawiera moduły wejścia, wyjścia i moduły rozruchowe. Pomagają one uczniom przyswoić kluczowe pojęcia z zakresu informatyki i zamieniają naukę programowania we wciągającą zabawę. Poprzez realizację praktycznych projektów uczniowie uczą się logicznego rozwiązywania problemów i rozwijają myślenie algorytmiczne. MODI wpisuje się w program nauczania STEAM. Aby lekcje stały się jeszcze ciekawsze, możesz wykorzystać klocki LEGO i dostarczone przez nas projekty druku 3D!
Scenariusze lekcji MODI są stworzone tak, aby spełniały standardy nauczania informatyki i programowania. W czasie zajęć uczniowie współpracują ze sobą w grupach. praca grupowa pozwala uczniom rozwijać umiejętności interpersonalne i społeczne. Dzięki zajęciom z MODI uczniowie rozwijają nie tylko umiejętność komunikacji i współpracy, ale również ćwiczą kreatywność i myślenie algorytmiczne. MODI to nauka poprzez kreatywną zabawę w tworzenie inteligentnych instalacji, konstrukcji LEGO i projektów 3D. Programowanie nigdy nie było tak proste i przyjemne!
LUXROBO dostarcza rozwiązanie do intuicyjnej nauki programowania – na zasadzie „przeciągnij i upuść”. Z klockami MODI uczeń łatwo ożywi każdy projekt. Wystarczy złożyć moduły w dowolnej kolejności i zaprogramować ich zachowanie za pomocą aplikacji MODI Studio lub CODE Sketch. MODI Studio pozwala swobodnie przeciągać i upuszczać bloki, dzięki czemu nauka jest łatwa nawet dla początkujących. Aplikacja jest dostępna dla Windows i Mac(OS).
Po zapisaniu kodu w MODI Studio lub CODE Sketch skorzystaj z aplikacji na tablety i urządzenia mobilne – MODI Play. Poprzez połączenie Bluetooth z aplikacją MODI Play bezprzewodowo połączysz moduły z telefonem lub tabletem. Wypróbuj ciekawe funkcje dostępne w aplikacji, takie jak joystick, przycisk, suwak, pokrętło i minutnik. Dzięki nim możesz łatwo sterować gotowymi konstrukcjami.
4 innych produktów w tej samej kategorii: