Cały zestaw jest zapakowany w elegancką walizkę z kluczykiem, która ułatwia przechowywanie i transport. Dzięki walizce roboty i akcesoria są przechowywane w jednym miejscu niweluje ryzyko zgubienia jednego z robotów czy ich uszkodzeniu.
Pakiet Thymio challenge Activities
- 30 gotowych ćwiczeń, które pozwalają odkryć możliwości Thymio
- 10 arkuszy z dodatkami do modyfikacji wyglądu robota
- Tor do jazdy
- Przewodnik w formacie A2
- Dostępny w języku: angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim
Robot Thymio po wyjęciu z pudełka jest od razu gotowe do użycia. Dzięki trybom które są w robocie można korzystać z nich bez znajomości jakiegokolwiek języka programowego nawet bez konieczności posiadania komputera. To rozwiązanie ułatwi pracę najmłodszym użytkownikami. Robot będzie podążał za ręką lub zatrzyma się przy krawędzi stołu.
Thymio obsługuje 4 języki programowe o różnym stopniu zaawansowania:
- VPL
- Scratch
- Blockly
- Aseba
VPL
Tak łatwy w obsłudze, że pierwszy program można stworzyć już w 5 minut!
To oprogramowanie zawiera tryb podstawowy i zaawansowany, dający dostęp do większej liczby funkcji, takich jak warunkowanie zachowań
robota przy powtórzeniu tego samego zdarzenia, akcelerometr czy zegar. To świetny wstęp do nauki logiki i koncepcji programowania.
Scratch
Dzięki Scratch Thymio może współpracować z komputerem użytkownika – umożliwia prezentację na ekranie wartości pochodzących z czujników Thymio lub stworzenie historii oraz gry wideo, która wykorzysta Thymio jako kontroler. Scratch wprowadza nowe pojęcia, jak warunki, pętle i zmienne.
Blockly
Blockly to alternatywa dla Scratch - połączenie wizualnego i tekstowego języka programowania. Korzysta z pojęć z zakresu programowania,
takich jak warunki, zmienne, funkcje matematyczne, pętle. Umożliwia tworzenie podprogramów, aby jeszcze bardziej rozbudować strukturę kodu. Podczas tworzenia programu za pomocą łączenia bloczków z fragmentami kodu, w czasie rzeczywistym w oknie po prawej stronie generowany
jest kod w postaci pełnego języka tekstowego, co pomaga w podnoszeniu umiejętności i przejściu na wyższy poziom programowania.
Aseba
Zaawansowany język programowania opracowany dla Thymio, bazujący na JavaScript - daje precyzyjną kontrolę nad wszystkim, co znajduje się wewnątrz robota Thymio. Umożliwia uzyskanie bezpośredniej informacji zwrotnej z czujników i wyświetlanie wartości w czasie rzeczywistym.
Thymio może używać niestandardowych dźwięków zapisanych na karcie SD, reagować na wiele zdarzeń w tym samym czasie, a nawet sterować innym robotem bezprzewodowym w tej samej sieci.
Symulator Thymio:
Uczniowie mogą kontynuować naukę programowania w domu – wystarczy komputer z zainstalowanym oprogramowaniem. Poprzez Aseba Studio zyskują dostęp do symulatora, w którym będą programować wirtualnego Thymio. Dzięki temu mogą szlifować umiejętności zdobyte na lekcjach lub - odwrotnie - rozpocząć naukę programowania, zanim zaczną używać prawdziwego robota.
30 innych produktów w tej samej kategorii: